Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Şubat 2015 Salı

Ah kulağım ahh...

Bugünün şarkısı starsailor-four to Thé floor olsun.

Son 3 senedir müzik piyasasında olup biten hicbirseyden haberim yok. O yüzden gencligimde (!) Dinlediğim parçaları biliyorum sadece. Bazen orda burda biryerlerde bir parça duyuyorum, hımm kulağa güzel geliyor diyip "soundhound" u açıp telefonun bu parçanın adını ve kimin söylediğini bana söylemesini istiyorum.

Birkaç gündür çok hastayım.  Hergün okuldan önce yapmam gereken birseyler mutlaka olduğundan doktora gitmeye fırsat bulamıyorum.  Zaten kronik gastritim var ve her ilaç dokunma potansiyelinde olduğundan iğneyle hallederim diye düşündüm. Faranjittim ve orta kulak iltihabına dönüştü.  Bir kulağım tamamen tıkalı. Diğeri de % 50 duyuyor diyebilirim. Ağrısı ve her an kulağım daki patlayacakmis hissi de cabası.  Sürekli ve azalmayan bir çınlama hali.  Tam da "taci, Selvi dişlerimi getirin!" Modundayim. Salı Günleri okulda ilk iki dersim boş.  Evde hiçbirşey yazmaya fırsatım ve fiziksel gücüm olmadığından şimdi yazmayı seçtim.

Dün bosanma davamin ilk duruşması vardı.  Çok gerildim. Her ne kadar zaten dişe dokunur bir sonuç alamayacagimizi bilsem de gitmeyi seçtim.  Oysa avukatim gelmeme gerek olmadigini söylemişti zaten. Sonucta durusmalar ankara'da devam edecek artik. Zaten bildigimiz sonuc yani. Oğlumun babasi gelmedi. Kendisini temsilen anne ve babası vardı.  Anlamıyorum bu insanları. Ne diye geliyorsunuz ki? Durusma salonuna bile girmeyecegin halde ne isiniz var? Bir de gözlerini ayırmadan beni izlemeler, filmlerdeki  gibi boyle bi kotu kotu bakayim da bana bisey desin ben de kavga baslatayim bakislari. Asıl orada olmasi gereken kişi yok, anne baba üsenmemis taa nerden gelmisler.  İşin ucunda bana görünüp huzurumu kaçırmak var tabi. Beni asıl üzen şuydu; babası görüsebilecekleri geçen hafta sonu oğlumu görmek için gelmemişti.  Ben de oğlu için değil duruşma için gelecektir diyordum. Ona da gelmedi.  Oğlunu neden görme zahmetine katlanmadi?  Neden bu kadar herşeyin göstermelik?  Bu çocuğun psikolojisi ne zarar verilmesine tum gucumle engel olmaliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder