Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Temmuz 2015 Salı

Yaz mim'i

   Evet efenim, yazlık keyfimize çok özenildigine dair pek çok mesaj aldım. Keşke hep birlikte böyle keyifli yerlerde olabilsek... Ama şunu belirtmek isterim ki bizim yazlık evde tv yok. Daha doğrusu 3-4 yıldır uydu bağlantısı bozuk  ve ortak bir kararla yenilemedik. Telefon kullanımına da ters ters bakan bir annem var. Yani yaz kış oraya gitmek demek biraz soyutlanma, biraz hayatlarimizla ilgili kafa yorma ve bolca konusarak aile ici iletisimi guclendirme mekani. Yani ayy aksam da oldu, bir bakalim neler var diyemezsiniz. Sadece sohbet ve okuma... Tv yeni yeni izlemeye başladım diyebilirim. Çünkü benim bucuru mümkün olduğunca TV'den uzak tutmaya çalıştım. Ilk 2 yıl TV'nin ne olduğunu bilmiyordu. AVM'de falan dev ekranlar görünce uzaylı görmüş gibi bakıyordu. Ziyarete gittiğimiz heryerde de benim bu düşüncemi bildiklerinden sagolsun arkadaslarim da cok anlayisli davranırlardi. Karşı çıkan ve gereksiz bulanlar da çok oldu fakat ben cok olumlu sonuçlar aldim. Yani tv'yi unutun:) Ayrica en bayildigim şey kafa dengi birkaç arkadaşla sakin bir mekanda sohbet etmek. Hiçbir aktiviteye değişmem. Arkadaşım N, Havagazi fabrikasındaki konser dizilerinin iptal edildiğini uzuntuyle söylediğinde "e tamam biz de muhabbet ederiz,  o daha eğlenceli bence" demiştim. Bu arada bizim Yasmin Levy konseri de yatmış oluyor. Doğum yaptığımdan bu yana film ve müzik dagarcigim stop tuşuna basılı olarak kaldı. Ne yazık ki... Hala eski bildiklerimle idare ediyorum. Sağlam bir müzik ve film arşivim var zira. En yakın zamanda yeni şeyler eklemek istiyorum. Ama kimbilir ne zaman firsat bulurum. 
Gelelim bu yazının nedenine...
Çok sevgili deeptone beni mimlemiş. Ben de isteği üzerine bizim bahçedeki "incirler olmadan" bu mimi zevkle cevaplıyorum:)

1. Senin için 3 kelimeyle yaz neyi ifade ediyor?
Çook eski yıllarda kiz çocuğum olursa ona vereceğim isim diye kafaya taktiğim şahane         mevsim ( 3 kelime olmadı ama söylemezsem olmaz), 3K meyveler (karpuz,  kiraz, kayısı) ve     güneş. 
2. Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?
Minik oğlum dünyaya gelene kadar en gec iki günde bir, bir kitap bitirmeliyim diyerek sömürürcesine okurdum. Malum tatilim çok. Ancak son iki yıldır ancak haftada 1 kitap bitirebiliyorum. Ince ve akıcı popüler kültür kitaplarını saymazsak. Onlar daha çabuk bitiyor tabi. 
3. Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?
Aslında yok. Hiç ayırt etmem. Fakat bu yazı geç kalmış olmakla birlikte Sabahattin Ali ve Yusuf Atılgan'a ayırdım. Dönüşümlü olarak okuyorum. 
4. Plajda kitap okuyanlardan misin?  Eger öyleyse en son hangi kitabı okudun?
Evveet bayılırım şezlongda kitap okumaya. Kitap okumak için soyutlanmis ortam arayanlardan değilim. Düğün boyutunda bir gürültü ortamı olmadığı sürece okuyabilirim. Şarteli kapatabiliyorum. Bir de eskiden, tüm vaktim yalnız ve sadece benimken sabah plaja gidip akşam gün batarken dönenlerdendim. Ama artık 2.5 yasinda küçük bir oglum var ve su an plajdaki önceliğim onun güvenliği ve eğlencesi olduğundan bir süre daha bu zevkten mahrum kalacağım gibi görünüyor. Plajda son okuduğum ise uc yil once Kuzey Kıbrıs' ta John Verdon "Gözlerini Sımsıkı Kapat" serisi. 
5. Senin için yaz mevsimi hangi renktir?
Beyaz elbette ki. Bronz tene en çok yakışan renk.

Benim mimlemek istediğim tek kişi eli yüzü düzgün öğretmen kız Hadi bakalım Tuba:)

10 yorum:

  1. Aşk-ı Memnu bitince televizyona küsmüş bir Firdevs Yöreoğlu'nun manevi kızı olarak konuşuyorum: Helal olsun! Çocuğunu TV karşısına atıp, konu komşuyla kahve-sigara yapan kadınlardan olmadığın için seni tebrik ediyorum. ''Ama ben faydalı çizgi filmler izletiyorum. Ama çocuğum sadece reklamların karşısında yemek yiyor'' vik vik vik vik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim:) marifet iltifata tâbidir diye bi laf var ya, cok beğenirim ben. Ben de yeni yeni izletiyorum çizgi film. Kurtarıcı olmuyor değil ama öyle tv karşısına atmak boyutunda değil tabi.

      Sil
  2. çok keyifli yanıtların. kız ismine "yaz" ismini vermek çok sevdim bu fikri de :) havagazı konserleri filmleri filan neden iptal olmuş ki. bugün bir mimin daha olacak :) eliyüzüdüzgünkız da eski arkadaşlarımızdan ya görmemiştim ne zamandır, hoşuma kaçtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konserler sanırım terör olaylarından dolayı ve saldırı korkusuyla diye duyduk. Ayy yaşasın yeni mim:) Teşekkürler beni düşündüğün için. Eli yüzü düzgün öğretmen kız'i da burda tanıdım. Tatlı bir insan. "Hoşuma kaçtı" yi cok sevdim, ilk fırsatta kullanicam:)

      Sil
  3. du seni mimlicem yine yakında bikaç kere :) pazartesi ye artıkın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acı günler geçiriyorum babamla ilgili. Fırsat bulunca söz yaparım mim'i. Teşekkürler:)

      Sil
    2. noldu ya hasta mı hastanede mi. geçmiş olsun.

      Sil
    3. Hastanede evet. Oldukça ağır durumda. Teşekkür ederim.

      Sil
    4. çok ama çok geçmiş olsun. hadi iyileşsin yaa. bak ne dicem. benim de izmirde çevrem var ya. hastane doktor konusunda ne bileyim gerekirse hemen söle bana tamam mı. olur ya belki lazım olur ben de soruştururum.

      Sil
    5. Çok naziksin Teşekkürler. Düşünmen bile yeter. Zaten artık yapacak pek bişey yok. Ben bu aciyla napicam onu bilmiyorum ama.Tekrar Teşekkürler.

      Sil