Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Nisan 2016 Perşembe

Çelınc 2

     Çelınc'imizin ikinci gününde beraberiz. Soruları merak eden olursa Sonik sayesinde tanıdığım sevgili  Saçaklı'nın not defteri'nden aşırmış bulunuyorum. Soruların tamamı için ise  buraya bakabilirsiniz. Gelelim 2 no'lu soruya;
   🎪 Göbek Adınız ve Sizin İçin Önemi
         Öyle hayatımın parçası olan bir göbek adım yok benim. Daha doğrusu ikinci bir ismim var aslında ama göbek adı sayılır mı emin değilim. O isim de; "Asude". Lisede birkaç arkadaşım dışında kimse de hayatım boyunca bilmedi. Akrabalar bilir ama. Bizim ailede baba tarafında çocukların isimleri çoğunlukla soyadimiza uyumlu konulmuş. Şimdi söyleyip deşifre etmek istemem:) Haliyle benim ismim de öyle. Ama sanırım annem bu ismi bana vermek çok istemiş ve bir şekilde nüfus kağıdıma yazdirmamislar. Ama ozellikle küçükken sık sık bu ismi duyardım. Hatta iyice kısaltıp Sude de derlerdi. Kendi ismimi tercih ederim o ayrı. Ama yine de fena değil gibi sanki.

2 yorum:

  1. ay asude ne güzel isimmiş! tabi duymuştum daha önce ama böyle daha bir hoşuma gitti şimdi. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel di mi. Ben de seviyorum aslında. Kullansalar hoşuma bile gider:)

      Sil