Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Şubat 2015 Salı

Kar? hem de tatil?

Bugünün şarkısı reamonn-supergirl efenim...

Bugün acaip kar yağdı izmir' e. Son bilmem kaç yılın en soğuk günüymus. Haklılar da sanırım çünkü çok soğuk gerçekten.  Yarın da kar tatili. Ama her bölgeye değil, bazı semtlere. Ben de şanslı gruptanim. Artık nasıl geldiysem ankara'dan, oradaki kar tatillerini de taşıdım sanırım.  Zira ilkokuldan üniversiteye kadar izmir de okumama rağmen bırakın kar tatilini, doğru düzgün bir kar kütlesi görüp de dokunmuslugumuz bile yoktur. Kar fakiri sehre bu getirdigim ugur mu yoksa uğursuzluk mu bilemiyorum :)
Oğlumu yarıyıl tatilinin ilk günlerinde sütten kesmistim. Son haftalarda gerçek bir bağımlı olmaya başlamıştı. Ben ise artık sinirden ağlayacak duruma gelmiştim. Aslında daha önceki aylarda düşünüyordum fakat hayatımızdaki köklü değişiklikler mutlaka onu da etkilemiş olacağından bir de yavrumu en büyük zevki olan sütten mahrum bırakmak istemedim. Biraktirmasi da tahminimden kolay oldu. Ancak durum şu ki bugün okuldan geldikten sonra benim bucur "süt süt süt" diye söylenmeye başladı. Ufak tefek şansını denemeleri oluyordu ama birkaç saniye sonra "süt bittiii" diyerek kendisi gülüyordu. Bu aksam ise baya mizildandi, hatta biraz ağladı.  Bu durum beni biraz korkutmadi değil. Bakalım umarım büyütmez... yoksa zararı yine bana olacak sanırım. ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder