Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Şubat 2015 Salı

18 derece

Güneşli ve ılık bir gün izmir de.  Hatta montlar,  kabanlar yerine hirkayla gayet rahat çikilabilir.  Hele ki benim bucur gibi bir canavarla birlikteyken Montla terliyor insan. Ogleden önce abimin ufak tefek işleri için adliyeye gitmek zorunda kaldım.  Hatta hakimler görüşmek için ilk kez bir duruşma salonuna girdim. Benim girdiğim öyle filmlerdeki gibi kocaman bir salon değildi.  Minyatür diyelim. Ama soğukluğu ve ciddiyeti aynıydı.  Yaklaşık 2 hafta sonra benim de bosanma davasinin ilk duruşması var. Anlaşmalı olmadığından ve hakimin görev yeri değişikliğinden dolayi ancak 4 ay sonra ilk duruşma gerçekleşecek.  Neler olacağı hakkında hiçbir fikrim yok. Tek dileğim maddi manevi daha fazla zarar görmeden bu süreci atlatabilmek.
Hayat ise gayet yolunda çok şükür. Bu şehri seviyorum ve ayrı olduğum Her an çok özlüyordum. Uzun zaman sonra ilk kez Ankara'ya dönme stresi olmadan tatil geçirdim.  Yine kosturmacalarla  doluydu. Yine çok yorucuydu ama olsun. Zaten sakinlikten uzaklaşali çok oldu. Nasıl oluyordu hatırlamıyorum:)) ama umutlarıma kavuşabilmek, ufak dozlarda da olsa hayal kurabilmek güzel.  Eskiden yıldız kayarken gorsem dilek tutma zahmetine bile girmezdim. Bu ruh halimi kaybetmemeyi diliyorum...
Ayrıca bugün benim bucuru sütten keseli 1 hafta oldu. Çok zorlanmadı neyse ki. Ben çok daha zor olacağını dusunmustum.  Gece uykularinda biraz düzelmeler var ama zaman içinde uykulari hic bölünmeden uyur umarim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder