Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Mayıs 2015 Pazar

yaz yaz yaz'dim

Izmir'de yaz sezonu resmen açılmış uyandirayim vallahi.
Millet denize girmeye başlamış bile. Yazlık eve kışın havalar sogukken de sık sık giderdik,  bu güzel havalarda hiçbir haftasonunu es geçmiyoruz haliyle. Bugün de plajlarin olduğu başka bir bölgeye bir göz atalım dedik. Ohooo herkes çoluk çocuk kendini denize atmış bile. Hatta kopegiyle yuzenler de mevcuttu. Tam yaz mooduna girmis hissettim. Bizim için henüz erken tabi. Haziran sonunda ancak...
Tabi evin kapısına geldiğimizde annemin yazligin anatarini Izmir'de bıraktığını farketmesi kısa süreli bir şok yarattı ama çabuk toparlandik neyse ki. Gezerek ve evin bahçesinde biraz takılarak vakit geçirmiş olduk bu sayede. Birkaç hafta önce bu olay gerçekleşmiş olsaydı aglayarak eve donerdim galiba. Gelişme kaydediyorum:)

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Tüh keşke :( ben de uzun zamandır yılın bu zamani burada değildim. O yüzden ben de mutluyum.

      Sil