Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

22 Mayıs 2015 Cuma

Ah bu hard disc

Acaba kaç kişinin spor salonunda koşu bandında duygusallasip gözleri doluyordur merak ediyorum.  Spor yaparken dinlemek için telefonuma sevdiğim müzikleri yükledim. Kendime de hüzün yukluyormusum da farkında değilmişim. Placebo'dan girip Thé cure' dan çıktım. Arada led Zeppelin ve Zaz, Beirut. Hepsinden ikişer şarkı falan dinledim. Ama nasıl hüzünlendim anlatamam. Ne kadar mutluymusum. Ve bunun farkindaydim ben. Herşeyin sonradan tepetaklak olacagini kestiremesem de o günlerin,  o yillarin en rahat yıllarım oldugunun bilincindeydim.tekrar eskisi gibi uzun saatler müzik dinleyebilmeyi çok isterdim. Ama ne yazık ki böyle bir lüksüm yok. Daha sonra da hüzün dozunu biraz daha arttirmak istemiş olsam gerek ki, hard discimi karıştırdım. Yaklaşık 9-10 yıllık anılarım onun içinde. Yüzlerce fotoğraf, binlerce şarkı, onlarca albüm...
Hard disci o zamanlar asıl alma nedenim fotoğrafçılıkla uğraşıyor olmamdi. Yıllar önce şimdiki gibi yüksek çözünürlüklü makinalar ha deyince alınamıyordu. DSLR bir makinaya iki maaşımi falan yatirmistim. Fotoğrafları saklamak için de pc yeterli değildi. En zevk aldigim şey de fotoğraf çekmekti. Hayatım fotoğraf sitelerine fotoğraf yükleyip  fav. almak üzerine kuruluydu. Şimdi cektiklerime bakınca ayrı bir haz duyuyorum. Tabi yaşlanmış hissetmem de cabası. Şu ara tekrar fotoğrafa dönmeyi düşünüyorum. Tabi buna zaman ve para ayirabilecegimden emin olduktan sonra. Belki eskisi gibi yarışmalara katılmam, o kadar ilerletemeyebilirim ama kendimi mutlu etmenin yollarından biri tekrar fotoğraf çekmek.  Bunu biliyorum...
Sonradan not: can arkadaşım N, yeni makina almak istersem bağış yapacağını söyledi ve bu da benim için ayrıca mutluluk verici. Ondan bağış almak istediğimden değil;  benim gulumsememi önemseyen bir arkadaşım olduğu için mutluyum...
Eee güzel bir 50 mm'lik portre haketti :))









2 yorum:

  1. tren rayındaki ne kadar güzel! sen mi çektin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsini ben çektim. O raylı fotoğrafın adı da "dur bak dinle sev sevgilim" idi :)) deviantart'a öyle yüklemistim.

      Sil