Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Nisan 2015 Perşembe

Ah bu ben...

Insanin kendiyle dalga geçebilmesinin iyi bir özellik oldugunu düşünüyorum.  Çünkü ego ve kibir had safhada değil anlamına geliyor kanımca. Ama tabi bu insan kendini dalga geçecek duruma getirsin demek değil. Bugün yaptığım şey aynen buydu. Bu sabah TEOG sınavında görevim vardı. Normalde bu sınavlara daima saat 08:00' de görev yerinde olacak sekilde giderim. Ama ne olduysa okuldakilerin "yok yeaaa, ne gerek var 08:30 ' da gitsen yeter, biz de öyle yapıcaz" demeleriyle geç gitmeye karar verdim. Gittiğim okulun müdürü benle birlikte 3 öğretmen hakkinda daha geç kaldığımız için tutanak tutacagini söyleyince o kızgınlıkla öğretmenlere yaptığınız bunca eziyet yeter temalı bir konuşma yaptım. Diğer öğretmenler alkışladı falan, ben daha bir gaza geldim.  Müfettişe kafa tuttum falan. Ardından mudur bey ben ve benim gibi geç kalan öğretmenlerle kendi odasında konuşmak istediğini söyledi. Belli ki niyeti bizi sakinlestirmekti. Odasında mudur beyi dinlerken gözüm masasındaki üst yazılı evraklara kaydı. Yanlış görüyorum sanırım dedim.  Panodaki okul ile ilgili diğer yazılara da göz gezdirdim. Evet gördüğüm son derece doğruydu.  Yanlış okula gelmiştim.  Bunu boşu boşuna tartışmadan önce farketsem sanırım daha iyi olurdu:)) kimseye bişey belli etmeden sakince 300 mt ilerdeki asıl okula gidip sınavi başlattım:) kimse neden geç kaldın demedi ve ben kimseye açıklama yapmak zorunda kalmadim. Bu da birkaç gün önce yanlış uçağa binerek bambaşka bir yere giden magazin ciftiyle dalga geçen bana ders olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder